Понеділок, 29.04.2024, 04:01
Персональний сайт Поручнік Володимира Вікторовича
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Интересные факты
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 599
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Анекдоты

Урок 22

Тема. Узагальнення за темою «Країни Передньої Азії удавнину»

ВАРІАНТ 1

Мета: повторити, закріпити, поглибити знання з історії Передньої Азії; формувати вміння узагальнювати, порівнювати, робити висновки; розвивати творче мислення; виховувати інтерес до історії.

Тип уроку: систематизації та узагальнення знань.

 ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Клас ділиться на 2 команди, які обирають собі назву та емблему, три питання з історії Передньої Азії.

ІІ. Основна частина

Індивідуальна робота

1.  Номери назв міст співвіднесіть із назвою країни:

1) Персія;

2) Фінікія;

3) Ізраїль;

4) Вавилон;

5) Ассирія

 

а) Бібл;

б) Ніневія;

в) Сидон;

г) Вавилон;

д) Персиполь;

е) Тир;

ж) Ашшур;

з) Єрусалим

2.  Яку країну представляють історичні діячі?

а) Хаммурапі;

б) Саул;

в) Соломон;

г) Ашшурбанапал;

д) Навуходоносор;

е) Кір.

3.  Поставте у хронологічній послідовності:

а) завоювання Єгипту персами;

б) завоювання персами Вавилону;

в) об’єднання персів у складі однієї держави;

г) смерть Кіра;

д) реформи Дарія І.

Робота в группах

4.  Пояснити зміст основних понять

1-а   к о м а н д а: монархія, колонія, релігія.

2-а   к о м а н д а: реформа, закон, культура.

5.  Напишіть твір про подорож однією з країн Передньої Азії (Фінікію, Вавилон, Ассирію, Ізраїль, Персію).

6.  Розшифруйте імена богів:

а) 53, 32, 13 — бог 82, 32, 53, 84, 24,84 —

а) 11, 13, 73 —  бог 13, 61, 21, 11 —

б) 44, 11, 82,11, 44 — бог 53, 23, 13, 24, 84 —

б) 61, 13, 72, 32, 72, 64 — бог 12, 61, 82, 72, 32 —

в) 32, 44, 63, 11, 43 — богиня 63, 23, 14, 11, 13, 13, 84 —

в) 61, 13, 62, 32 — бог 31, 23, 51, 22 —

Ключ до криптограми: Літери визначаємо за допомогою «Ключа до криптограми». Наприклад, число «24». Знаходимо цифру «2» у верхньому рядку криптограми і рухаємось униз до перетину з рядком, який починається з цифри «4». Отримуємо літеру «Ц».

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

2

3

И

I

Ї

Й

К

Л

М

3

Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

4

X

Ц

Ч

Ш

Щ

Ь

Ю

Я

7.  Наведені прізвища, відкриття, географічні об’єкти розташуйте відповідно до їх приналежності: Дворіччю (Д), Фінікії (Ф), Ассирії (А), позначивши відповідними буквами:

Абетка

 

Тир

 

Залізо

 

Кіннота

 

Вітрила

 

Скло

 

Гільгамеш

 

Перша бібліотека

 

Хаммурапі

 

Перші письмові закони

 

Ніневія

 

Пурпурна фарба

 

8.  Хто це?

Послухайте, які слова наказали викарбувати на камені царі стародавніх держав і дайте відповіді на питання.

1) Як звали кожного із царів?

2) Якими державами вони керували?

3) Якими справами пишалися?

А.    Я, досконалий цар, могутньою зброєю, яку мені подарували боги, знищував ворогів на півночі та на півдні. Я господар, який провів воду для населення країни. Я накреслив свої дорогоцінні слова на камені, щоб сильніший не завдавав утисків слабшому, щоб забезпечити справедливість сироті та удові. Якщо будь-хто з людей знищить мої закони, знищить написане на камені моє ім’я та напише своє, — чи цар, чи будь-яка людина — нехай великі боги проклянуть його долю, нашлють на нього голодні роки, темряву та раптову смерть.

Б.      Я — цар, великий цар царів, цар цієї землі кажу: «Мені волею бога Агура-Мазди належать 23 країни, серед яких: Персія, Вавилон, Ассирія, Єгипет, Вірменія, Парфія. Все, що я їм наказував, — чи вночі, чи вдень — вони виконували. Коли вавилоняни відмежувалися від мене, то військо моє захопило повстанців і привело їх до мене. Я відрізав їм носи, вуха та язики та посадив на палю. Я маю велику силу в руках і ногах. Я — відмінний вершник, відмінний лучник, відмінно кидаю спис. Цими здібностями нагородив мене великий бог Агура-Мазда».

9.  Запитай суперника.

Команди ставлять питання одна одній та самі оцінюють їх відповіді.

10.  Вікторина. (Оцінюється правильність і швидкість відповідей.)

11.  Прочитай прислів’я.

Розташувавши в правильному порядку наведені слова, ви прочитаєте відомі прислів’я та приказки зі Старого Завіту:

а) країна, немає, своєї, пророк, в

б) обминає, мене, сія, нехай, чаша;

в) меча, загине, хто, від, взяв, меч, і;

г) чаша, випити, дно, до;

д) яма, копає, в, сам, неї, інший, потрапляє, хто.

ІІІ. Висновки та узагальнення

У ч и т е л ь. Історія країн Передньої Азії має велике значення, тому що тут існували найдавніші цивілізації, які відіграли значну роль у подальшому розвитку людства. Культурне надбання цих народів вплинуло на розвиток наукових знань та мистецтва. І в наш час людство користується таблицею множення, яку винайшли халдеї, математичними дослідженнями, які згодом узагальнив Піфагор, алфавітом, вдосконаленим греками. Ось чому нам завжди у пригоді стануть знання з історії країн Передньої Азії.

IV. Підсумок і виставлення оцінок

V. Домашнє завдання

Повторити матеріал теми, підготуватися до тематичного оцінювання.

 

ВАРІАНТ 2

Форма входу
Цитаты великих
Пошук
Як ви відноситесь до того, що вчителі за власні кошти купують на потреби школи різноманітне обладнання (принтери, ноутбуки, проектори ....)



Результати
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
счетчик посещений
Друзі сайту
Турийск 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz