Понеділок, 29.04.2024, 01:09
Персональний сайт Поручнік Володимира Вікторовича
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Интересные факты
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 599
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Анекдоты

Урок 27

Тема. Тематичне оцінювання за темою «Давні Індія та Китай»

Мета: оцінити навчальні досягнення учнів під час вивчення теми шляхом проведення письмової багаторівневої роботи; виявити питання, що недостатньо опрацьовані; удосконалювати навички виконання різнорівневих завдань; формувати переконаність у необхідності систематичної роботи на уроках і під час підготовки домашніх завдань.

Тип уроку: контроль знань.

Обладнання: історична карта, тести з різнорівневими завданнями.

Форма проведення: багаторівнева письмова робота у двох варіантах.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Вступне слово вчителя

Методичні рекомендації щодо виконання тематичного оцінювання.

ІІІ. Перевірка знань учнів

Виконання багаторівневої письмової роботи за варіантами.

1 варіант

І рівень

1.  На касти суспільство ділилося:

а) в Китаї;

б) в Індії.

2.  Найдавніше поселення Мохенджо-Даро знаходилося в долині річки Інд.

а) Так;

б) ні.

3.  «Блукаючою річкою», або «річкою тисячі бід», називали:

а) Інд;

б) Янцзи;

в) Хуанхе;

г) Ганг.

II рівень

4.  У наведеному списку позначте ті положення, що стосуються Китаю.

1) Брахма

2) Лао-Цзи

3) Будда

4) «Рамаяна»

5) Індостан

6) Цінь Шіхуанді

7) йога

8) конфуціанство

9) Янцзи

10) Великий шовковий шлях

11) Ашока

12) ієрогліфи

5.  Впишіть пропущені слова.

Індія розташована на півдні материка ....., на півострові ... Північною межею Індії служать ... гори. Найбільш багатоводні річки Індії — це ... і ... У III ст. до н. е. майже всі індійські царства об’єднав під своєю владою цар ...

6.  Чому китайською мовою швидше навчаються говорити, ніж писати? Чим книги Месопотамії відрізнялися від книг Китаю?

III рівень

7.  Визначте подію за описом.

Величезна армія імператора, яку називали «зубами тигра», втекла з поля бою під ударами повстанців. Повсталі увійшли до столиці, стратили імператора та знищили весь його рід.

8.  Заповніть таблицю, вказавши дати та історичні події.

Дата

Подія

221 р. до н. е.

 

 

Виникнення буддизму

18–29 рр.

 

9.  Одним реченням опишіть, чим уславилися наведені особи:

1) Ашока;

2) Конфуцій;

3) Чжан Цзяо;

4) Сідхартха Гаутама

IV рівень

10.  Розставте події у хронологічній послідовності.

а) Утворення Хараппської цивілізації

б) виникнення буддизму

в) утворення імперії Ашоки

г) вторгнення аріїв

11.  Дайте визначення поняттям:

• «Рігведа» — …

• раджа — …

• пагода — …

• буддизм — …

12.  Уявіть, що ви зустрілися з будівниками Великої Китайської стіни. Якою б була ваша зустріч?

2 варіант

V. Підсумки уроку

Вчитель нагадує учням порядок і критерії оцінювання робіт. Учні, що прагнуть підвищити оцінку, повинні виконати домашнє завдання або іншу додаткову творчу роботу (реферат, есе, кросворд за темою на 40 слів)

або індивідуально перескласти ТО в письмовій або усній формі.

VІ. Домашнє завдання

Скласти хронологічну таблицю за темою «Давні Індія та Китай»; написати невеликий твір на тему «Значення культурної спадщини стародавніх східних цивілізацій».

Форма входу
Цитаты великих
Пошук
Як ви відноситесь до того, що вчителі за власні кошти купують на потреби школи різноманітне обладнання (принтери, ноутбуки, проектори ....)



Результати
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
счетчик посещений
Друзі сайту
Турийск 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz