1. 2
Серед особливостей непу в УСРР також слід відзначити швидкі темпи насичення
ринку товарами і відбудови промисловості.
Головна суперечність непу полягала у тому, що в політико-ідеологічній сфері продовжував панувати жорсткий однопартійний режим, а в економіці запроваджувалась адміністративно-ринкова система господарювання. Економічна багатоманітність, набираючи сили, диктувала необхідність появи багатоманітності політичної. Приватний сектор хотів мати політичні й юридичні важелі, аби ненадійно гарантувати захист власних економічних інтересів. Проте більшовицька партія ділитися владою не збиралася.
Для розширення предметного уявлення класу про ту далеку добу прокоментувати, що конкретно стояло за такими новими в умовах непу поняттями, як госпрозрахунок, «ножиці цін», криза збуту, товариства спільної обробки землі, артіль, кооператив. Це буде не зайвою підготовкою до уроку 42.
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
Бесіда.
1. Неп — вимушена чи цілеспрямована політика?
2. Чи не загрожували принципи непу існуванню радянської
влади?
3. Які заходи непу не втратили актуальності і сьогодні?
V. ПІДСУМКИ
УРОКУ
Оцінити активність учнів на уроці, відзначити питання, на яких слід зосередити увагу під час виконання домашнього завдання.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати конспект і текст підручника.
2. Підготувати відповіді на запитання і завдання .
Головна суперечність непу полягала у тому, що в політико-ідеологічній сфері продовжував панувати жорсткий однопартійний режим, а в економіці запроваджувалась адміністративно-ринкова система господарювання. Економічна багатоманітність, набираючи сили, диктувала необхідність появи багатоманітності політичної. Приватний сектор хотів мати політичні й юридичні важелі, аби ненадійно гарантувати захист власних економічних інтересів. Проте більшовицька партія ділитися владою не збиралася.
Для розширення предметного уявлення класу про ту далеку добу прокоментувати, що конкретно стояло за такими новими в умовах непу поняттями, як госпрозрахунок, «ножиці цін», криза збуту, товариства спільної обробки землі, артіль, кооператив. Це буде не зайвою підготовкою до уроку 42.
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
Бесіда.
1. Неп — вимушена чи цілеспрямована політика?
Оцінити активність учнів на уроці, відзначити питання, на яких слід зосередити увагу під час виконання домашнього завдання.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати конспект і текст підручника.
2. Підготувати відповіді на запитання і завдання .
1. 2